blog

Żyjemy i pracujemy w równowadze. Piszemy o trendzie slow i sprawach dla nas ważnych.

Wpływ pandemii na działalność instytucji kultury

Co, jeśli człowiek zostanie odcięty od kultury? Kim jest bez niej? Właśnie instytucje kultury zapewniają nam dostęp i możliwość poznania sztuki, poszerzenia horyzontów, doświadczenia kultury tej bliższej i tej dalszej. Można nieśmiało powiedzieć, że kształtują one też w pewien sposób nasze życie społeczne.  Co stanie się ze społecznością, gdy aspekt ten usunie się z ich map i ścieżek? Czy kultura zniknie?  Czy instytucje kultury przeżyją bez swych odbiorców i widowni? I czy w Internecie można znaleźć nową nadzieję?

Jak promować wydarzenia kulturalne, aby dotrzeć do właściwej grupy odbiorców

Budżet na promocję w publicznych instytucjach kultury albo jest mały, albo nie ma go wcale. Jak sobie z tym poradzić? Czy na promocję wydarzeń kulturalnych trzeba wydawać ogromne sumy pieniędzy? Jak zorganizować czas, aby w nadmiarze obowiązków sprawnie i efektywnie komunikować nasze działania? Jak i gdzie znaleźć pożądanych „właściwych odbiorców”, którzy docenią nasze starania i skorzystają z proponowanej im oferty. Oto kilka praktycznych porad – do wdrożenia od zaraz.

Drzemka w pracy – rewolucja? Nie!

Czy kiedykolwiek zdażyło wam się zdrzemnąć, pójść w kimkę, udać się w objęcia Morfeusza w trakcie pracy? Jeśli myślicie, że to jeden z fundamentalnych zakazów to jesteście w błędzie. Drzemka w pracy jest wręcz wskazana!

Prowly w duchu slow

Weźmy pod lupę pisanie i rozsyłanie prasówek do mediów. Jestem pewna, że każdy z nas przechodził przez to samo. Mozolne wysyłanie tysiąca wiadomości „z prośbą o udostępnienie informacji na temat ważnego wydarzenia”, a w odpowiedzi – brak odpowiedzi. Zastanawialiście się kiedyś jak ułatwić sobie życie? 

Digital Storytelling

Digital Storytelling (dosł. Cyfrowe Opowiadanie) to wykorzystywanie narzędzi, które oferują internet i nowe technologie do opowiedzenia historii swojej organizacji, inicjatywy, lub pasji.