Media relations

media relations

– kierujemy procesem budowania pozytywnego wizerunku marki
– tworzymy jasną i spójną komunikację
– angażujemy media budując odpowiednią bazę odbiorców
– tworzymy multimedialne komunikaty prasowe i newslettery
– współpracujemy z ambasadorami i liderami opinii – monitorujemy media

NIECH ŻYJE PAPIER

Koordynacja działań PR-owych z użyciem multimedialnych newsletterów i komunikatów prasowych. Angażowanie mediów oraz budowanie bazy bezpośrednich odbiorców projektu. Organizator wydarzenia: Zwykłe Życie. Gospodarz: Państwowe Muzeum Etnograficzne.

Zakres: media relations
Efekt: dotarcie do szerokiej grupy zainteresowanych dzięki działaniom w mediach lokalnych i ogólnopolskich (kilkanaście notek prasowych i wywiady radiowe)

BETON FILM FESTIVAL

2015 i 2016 Budowanie relacji z mediami podczas drugiej i trzeciej edycji BETON Film Festival.

Zakres działań: media relations
Efekt: dotarcie do szerokiej grupy zainteresowanych dzięki działaniom w mediach lokalnych i ogólnopolskich (kilkanaście notek prasowych, wywiady radiowe, materiały emitowane w TVP Kultura)

FESTIWAL DZIELNICA KULTURY MOKOTÓW

2014 Budowanie relacji z mediami podczas pierwszej edycji Festiwalu.

Zakres działań: media relations
Efekt: dotarcie do szerokiej grupy zainteresowanych dzięki działaniom w mediach lokalnych (kil-kanaście notek prasowych, wywiady radiowe, materiały emitowane w TVP Regionalna)